Identyfikacja zespołu ciężkiej ostrej niewydolności oddechowej w Kanadzie cd

Badanie wątroby wykazało mikronaczyniowe zmiany tłuszczowe, krwotok ogniskowy i martwicę hepatocytów z rozproszonymi ciałami acidofilnymi, ale nie zaobserwowano wtrętów wirusowych. W śledzionie stwierdzono duże obszary prawdopodobnej martwicy niedokrwiennej i niektóre nietypowe limfocyty w osłonkach okołowiankowych. Więcej informacji na temat oceny konkretnych patogenów podano poniżej. W dniach 8 i 9 marca, z powodu obaw związanych z możliwą gruźlicą w rodzinie, pozostałych pięciu dorosłych członków rodziny i ich troje dzieci (5 miesięcy, 9 lat i 17 lat), którzy wszyscy byli narażeni na indeks pacjenta , przeszedł prześwietlenie klatki piersiowej. Wszyscy mieli gorączkę, kaszel, duszność lub wszystkie trzy, a także nieprawidłowe zdjęcia RTG klatki piersiowej, z wyjątkiem trójki dzieci i męża Pacjenta 3, którzy nadal byli bezobjawowi na podstawie normalnych zdjęć RTG klatki piersiowej. SARS został uznany za możliwe wyjaśnienie tych anomalii i śmierci Pacjenta i Pacjenta 2, którzy z perspektywy czasu spełnili kryteria prawdopodobnego SARS. (Pacjent spełniał prawie wszystkie kryteria, mimo że nie wykonano sekcji zwłok i badań mikrobiologicznych, aby wykluczyć możliwe do zidentyfikowania przyczyny.) W świetle tego możliwego wyjaśnienia, każdy z objawowych dorosłych został ponownie oceniony 13 marca. Jeden spełniał kryteria podejrzewany SARS (pacjent 4), a trzy spełniały kryteria prawdopodobnego SARS (pacjent 3, pacjent 5 i pacjent 6). Cała czwórka została przyjęta do szpitala, trzy z nich do oddziałów intensywnej terapii; jeden pacjent wymagał wentylacji mechanicznej. Wszyscy czterej byli leczeni antybiotykami o szerokim spektrum działania, oseltamiwirem i dożylną rybawiryną i całkowicie wyzdrowali, z wyjątkiem dwóch osób, u których w ciągu 3 tygodni po rozpoczęciu choroby nadal utrzymywała się łagodna duszność podczas wysiłku.
W wyniku uwagi mediów, zidentyfikowano trzy dodatkowe przypadki SARS. Pierwszy przypadek dotyczył wcześniej zdrowego 37-letniego lekarza rodzinnego o azjatyckim pochodzeniu (Pacjent 7), który 6 marca zobaczył Pacjenta 2 i jego żonę (Pacjenta 4), gdy oboje byli symptomatyczni. Pacjent 7 miał silny ból głowy w dniu 9 marca, a następnie gorączka (temperatura do 40 ° C), mięśniobóle i złe samopoczucie. Cztery dni później pojawił się nieproduktywny kaszel i stwierdzono, że ma gorączkę (temperatura 38,5 ° C) i tachypnea z nasyceniem tlenem wynoszącym 100% w powietrzu pokojowym. Radiografia klatki piersiowej ujawniła subtelny naciek lewej bazy. Została przyjęta na oddział medyczny z rozpoznaniem podejrzanego SARS, a następnie wyzdrowiała, zbiegając się z otrzymaniem antybiotyków o szerokim spektrum działania, oseltamiwiru i dożylnej rybawiryny.
Drugi dodatkowy zidentyfikowany przypadek dotyczył 76-letniego mężczyzny pochodzenia nieazjatyckiego (Pacjent 8), u którego w wywiadzie stwierdzono cukrzycę typu 2, chorobę wieńcową serca i nadciśnienie tętnicze, a który był oceniany w szpitalu, do którego należał Pacjent 2 Przyznał. Pacjent 8 został oceniony w oddziale ratunkowym w dniu 7 marca na migotanie przedsionków i obserwowany przez noc na wózku dziecięcym oddzielonym kurtyną bawełnianą od do 2 m od Pacjenta 2, który był przetrzymywany przez noc bez środków do oddychania lub kontaktu w oczekiwaniu na szpitalne łóżko szpitalne. Pacjent 8 został wypisany do domu 8 marca, a dwa dni później miał gorączkę (temperatury do 40 ° C), obfite pocenie się i zmęczenie
[hasła pokrewne: apteka malbork, medycyna pracy bydgoszcz, gdzie kupic piperine ]
[przypisy: fakt zdrowie, stwardnienie rozsiane blog, ośrodek terapii uzależnień wrocław ]

Identyfikacja zespołu ciężkiej ostrej niewydolności oddechowej w Kanadzie cd