Wpływ Transformacji Weteranów Sprawy Systemu Opieki Zdrowotnej na jakość opieki ad

W 2000 r. Zmieniono schemat losowania, aby uwzględnić pacjentów z 2-letnim ciągłym wpisywaniem do VA, którzy odbyli tylko jedną lub więcej wizyt w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Stwierdzono 92,6-procentową stopę zgodności pomiędzy tymi dwoma schematami pobierania próbek (tj. 92,6% osób, które były w ramach próbkowania w 2000 r., Z mniej luźnymi kryteriami kwalifikowalności, znajdowałoby się w ramach pobierania próbek z wykorzystaniem wcześniejszych zasad kwalifikowalności ). Tabela 1. Tabela 1. Wskaźniki jakości opieki i ramy do pobierania próbek używane w przypadku pacjentów z weteranami (VA) i Medicare. Wśród kwalifikujących się pacjentów wykonano dwa rodzaje pobierania próbek. Najpierw uzyskano wystarczająco dużą próbkę losową wszystkich pacjentów, aby zapewnić, że dane będą stanowić stabilne szacunki dla każdej z 22 regionalnych sieci VA. Następnie uzyskano losowe próbki pacjentów z powszechnymi chorobami przewlekłymi (np. Cukrzycą, zastoinową niewydolnością serca, chorobą niedokrwienną serca i przewlekłą obturacyjną chorobą płuc, zidentyfikowaną przez przeszukanie VA szpitalnych i ambulatoryjnych baz danych dla określonej Międzynarodowej Klasyfikacji Chorób, 9-ta rewizja, kody). Odwiedziny pracowników VA zostały wykluczone, ponieważ większość takich pacjentów nie była w inny sposób zapisana do opieki zdrowotnej VA i zazwyczaj otrzymywała opiekę w innym miejscu. Kryteria kwalifikowalności i operat losowania dla wszystkich miar wydajności zostały opisane w tabeli 1.
Dane Medicare uzyskano z opublikowanych danych4,5 na temat zgłaszanych wskaźników i zakresów wielkości próbek dla każdego stanu. Dane te zostały zebrane w ramach programu Medicare przy użyciu stosunkowo podobnych schematów pobierania próbek .4,5 Porównywalne środki opieki szpitalnej dotyczyły pacjentów z zawałem mięśnia sercowego lub zastoinową niewydolnością serca. Dane te zostały zebrane przy użyciu losowej próbki do 750 pacjentów na stan, które zostały wypisane z główną diagnozą ostrego zawału mięśnia sercowego lub zastoinowej niewydolności serca. Pacjenci z przeciwwskazaniami do wybranej terapii (kwas acetylosalicylowy, beta-blokery lub inhibitory enzymu konwertującego angiotensynę u pacjentów z frakcją wyrzutową poniżej 40 procent) zostali wyłączeni z analizy.
Wskaźniki szczepień uzyskano z Systemu Nadzoru Czynnika Ryzyka Behawioralnego w Centrach Kontroli i Zapobiegania Chorobom. Dane z tego systemu uzyskano dzięki ankietom telefonicznym z losowymi cyframi wybieranymi przez niezinstytucjonalizowanych dorosłych. Szacunki te dotyczą wszystkich osób w wieku 65 lat lub starszych; mediana liczby badanych wynosiła 430 na państwo w 1997 r. Wskaźniki mammograficzne obliczono, ustalając, czy w poprzednich dwóch latach Medicare zapłacił za mammografię diagnostyczną lub przesiewową. Próbka pacjentów z cukrzycą składała się z losowo wybranych beneficjentów usług płatniczych, którzy mieli dwa oddzielne roszczenia ambulatoryjne z powodu cukrzycy lub jedno takie roszczenie w szpitalu w ciągu 12 miesięcy poprzedzających okres badania. Kryteria pobierania próbek zostały dokładniej opisane w Tabeli 1.
Pomiary
Wykorzystaliśmy wszystkie dostępne miary jakości z zewnętrznego programu wzajemnej oceny, które z biegiem czasu były podobne do oceny długoterminowej jakości opieki. Zawarliśmy wszystkie dane wydajności VA, które były porównywalne z danymi dla Medicare. Obejmują one często stosowane miary jakości zapobiegania (np. Szczepienia i testy przesiewowe), opiekę ambulatoryjną nad chorobami przewlekłymi (np. Roczne badania siatkówki u pacjentów z cukrzycą) oraz opiekę szpitalną (np. Leczenie aspiryną po ostrym zawale mięśnia sercowego )
[przypisy: plastyka powłok brzusznych, usg ciazy warszawa, zdjęcie zęba cena ]
[podobne: plastyka powłok brzusznych, skierowanie na zabiegi fizjoterapeutyczne druk, nfz poznań przeglądarka skierowań ]